FLAX&KALE - Barcelona -

Segur que has sentit a dir "aquesta és la casa dels meus somnis" doncs Flax&Kale és el restaurant dels meus somnis.

Quan obro la porta del carrer Sant Pere més Alt (BCN), sé que estic a casa. I qui ho hauria dit que en un carreró estret, al bell mig del Born de Barcelona em sentiria com a casa. Aquesta llum vaga, les taules de fusta massissa combinades amb plantes fosques, l'obrador de pizzes "glutenfree" entre els clients, les taules de fusta massissa, el Kombucha Lab, el lavabo d'una nau espacial, ... és un univers. És un món que encara ningú havia creat a Barcelona. I provo altres restaurants però cap té una carta completa lliure de gluten i làctics. 

És aquest somni de fullejar una carta i no saber què triar perquè ho pots demanar tot. Per als celíacs, intolerants, al·lèrgics o sensibles al gluten és el pardís del que us parlo. 

I els plats ... Cada plat és únic, cada plat amb el seu glamur, amb els seus ingredients, els seus nutrients (hidrats, greixos insaturats rics en omega3, proteïna vegetal, vitamines i minerals). I cada plat té un nom que intriga perquè no saps què menjaràs fins que el tens davant. 

Gràcies a equip de "Teresa Carles" per crear aquest paradís del qual m'heu fet enamorar. 


Comentaris